Reklama na torbach sportowych

Prywatni przedsiębiorcy doceniają siłę reklamy nie tylko na papierowych ulotkach, także na przedmiotach, które rozdają w ramach promocji własnej firmy. Oczywiście, każdy tzw. „nośnik reklamy” ma swoją wartość początkową i np. papierowa ulotka pochłonie znacznie mniej środków finansowych firmy, niż np. torba sportowa. 

Firmowe logo siłą marketingu

reklamowe torby sportowe z logoMoże i papierowa ulotka jest tańsza, od sportowej torby, jednak znacznie mniej trwała. Najczęściej żywotność takiej ulotki może trwać przykładowy jeden ludzki oddech, kiedy to dłoń człowieka ją zemnie i wyrzuci do kosza. Czy tak samo stanie się ze sportową torbą i umieszonym na niej dyskretnie logiem firmowym? Raczej nie, ponieważ reklamowe torby sportowe z logo danej firmy (jeśli to logo jest ładne i przy okazji dyskretne), mogą istnieć w publicznej przestrzeni nawet lata. Można by zapytać: Ile firma przez te wyżej wspomniane lata wyda pieniędzy na ulotki, z których najczęściej nic nie wynika, lub są po prostu niezauważalne? No właśnie. Choćby nawet koszty produkcji tego typu reklam się równoważyły, loga na torbach sportowych dotrą do większej ilości potencjalnych klientów, niż same ulotki papierowe. Dlaczego? Bo są bardziej trwałe, wydają się ludziom bardziej potrzebne w codziennym życiu, oraz ich przydatność jest niekwestionowana (nikt ich raczej do kosza nie wyrzuci – przynajmniej dopóty, dopóki są nie uszkodzone). I to jest ich przewaga, oraz dobry wybór samego przedsiębiorcy w wydawaniu pieniędzy na reklamę.

Reklamowe torby sportowe to bardzo dobry wybór kierunku marketingowego. Jeśli jeszcze same loga nie będą drukowane na całych torbach, ani nie będą dodawane olbrzymie numery telefonów firmowych, całe przedsięwzięcie od początku będzie skazane na powodzenie. I o to w marketingu chodzi.