Pomagam koleżance w poprawieniu wizerunku firmy czyli agencje PR

Moja koleżanka ma pewne problemy w internecie z opiniami, które zaczęły się pojawiać o jej firmie. Od jakiegoś czasu w internecie zaczęły pojawiać się negatywne opinie, które wpływają na odsunięcie się klientów od firmy.

Agencje PR są potrzebne

agencje PRKoleżanka włożyła sporo pieniędzy w firmę i swojego wolnego czasu i poprosiła mnie o pomoc. Nie możemy dopuścić do tego, żeby przez złe opinie, które są nie prawdziwe koleżanka musiała zamknąć swój zakład fryzjerski. Rzetelnie pracujące agencje PR zajmują się oddziaływaniem na wizerunek firmowy. Ja pracuję w tej branży od wielu lat i mam duże doświadczenie. Agencja public relations, w której pracuje stara się pomagać swoim wszystkim klientom. Nie ma znaczenia jaka branżę klient prowadzi. Ja oraz moi współpracownicy mamy często szkolenia, które pozwalają nam w najlepszy sposób wpłynąć na rozwój firmy. Moja koleżanka jest najlepsza fryzjerką w okolicy. Jej zakład do tej pory był bardzo dobrze oceniany. Ma wiele stałych klientek, które nie przejmują się opiniami. Jednak nowi klienci zwracają na takie opinie uwagę. Nie chce żeby koleżanka musiała zamknąć zakład. Agencja PR może jej pomóc w odbudowaniu wizerunku. Postanowiłam zacząć od budowania pozytywnego wizerunku w społeczności lokalnej. Sprawdziłam tez jakie relacje panują wśród pracowników bezpośrednio w zakładzie. Okazało się, ze w okolicy powstał nowy zakład fryzjerski i chyba ktoś działał na niekorzyść mojej koleżanki. Warszawa to spore miasto wydaje mi się, ze każda firma się utrzyma na rynku jeśli usługi czy produkty, które zapewnia są wysokiej jakości. Agencje PR są wstanie swoimi metodami sprawdzić jaka jest aktywność firm, które działają w podobnej branży.

Porozmawiałam z pracownikami. Ustaliliśmy jakie są ich cele na ten rok. Każdemu pracownikowi zależy, żeby praca mojej agencji pozwoliła na swobodne funkcjonowanie zakładu.