Jakimi słodyczami najlepiej jest reklamować firmę?

Pomysł słodyczy reklamowych nie jest nowy, ale bardziej nowe jest jednak podejście, które nakazuje odpowiednio dobierać słodycze do każdej firmy i okazji. Jest w czym wybierać, dlatego też warto wiedzieć, na co najlepiej postawić.

Reklama firmy dzięki bombonierkom

bombonierki reklamowZacznijmy jednak od tego, na czym polega idea słodyczy reklamowych: to zwykłe słodkości, które jednak na opakowaniach, papierkach czy pudełkach posiadają reklamę jakiejś firmy. Zwykle wybiera się do tego celu takie słodycze jak krówki, cukierki czy lizaki, jednak w ostatnim czasie furorę robią również bombonierki reklamowe. Z jakiego powodu? Jest to przede wszystkim bardziej elegancka i wyrafinowana forma reklamy niż lizaki, które są dobre na eventy na świeżym powietrzu, na stoiska czy nagrody dla dzieci, ale raczej nie na poczęstunek podczas rozmowy z klientem. Do tego bardziej odpowiednie mogą być krówki, które są też świetne jako słodka przekąska dla pracowników, podobnie jak inne cukierki w papierkach. Bombonierki reklamowe natomiast robią o wiele lepsze wrażenie już na pierwszy rzut oka, szczególnie jest pudełko jest pomysłowe i ładnie zaprojektowane. Może ono być zarówno kartonowe, jak i metalowe czy drewniane. Różna jest też zawartość, ponieważ firmy cukiernicze oferują dziesiątki opcji czekolad i pralin do takich właśnie bombonierek.

To bardzo odpowiedni sposób na reklamę i poprawę wizerunku firmy na przykład podczas spotkania biznesowego, rozmów na targach, konferencji i tak dalej. Można je też wykorzystać jako prezent dla klienta: na święta czy uroczystości, czy też jako dodatek do dużego zamówienia.

Więcej: bombonierki reklamowe